Keitä olemme?

Sininauhaliitto on sadan jäsenyhteisön yhteistyöverkosto, joka auttaa vaikeaan tilanteeseen joutuneita ihmisiä. Liiton ja sen noin sadan, ympäri Suomea toimivan jäsenyhteisön erityisosaamista ovat päihde- ja pelihaitat, riippuvuudet, mielenterveysongelmat, pitkäaikaisasunnottomuus sekä sosiaalinen työllistäminen.

Sininauhasäätiö tarjoaa palveluiden ulkopuolelle joutuneelle kodin ja tuen sekä puolustaa hänen oikeuksiaan ja ihmisarvoaan. Säätiön tehtävänä on myös ehkäistä palveluiden ulkopuolelle syrjäytymistä. Sininauhasäätiössä työskentelee noin 30 työntekijää pääkaupunkiseudulla. Sininauhasäätiö on yksi Sininauhaliiton jäsenyhteisöistä.

Sininauha Oy tuottaa sekä asumisyksiköissä toteutettavia asumispalveluja, että kotiin vietäviä asumispalveluja 500 asiakkaalle pääosin pääkaupunkiseudulla. Yhtiön palveluksessa on tällä hetkellä noin 80 henkilöä. Sininauha Oy on Sininauhasäätiön 100 prosenttisesti omistama yhtiö.

Sininauhasäätiö tarjoaa palveluiden ulkopuolelle joutuneelle kodin ja tuen sekä puolustaa hänen oikeuksiaan ja ihmisarvoaan." data-share-imageurl="">