Sininauha Oy hakee palveluohjaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen

Haemme pääkaupunkiseudulle kasvavaan toimintaamme

PALVELUOHJAAJAA

määräaikaiseen 31.12.2017 kestävään työsuhteeseen.

Palveluohjaajan tehtävä sijoittuu Kotiin vietävän asumisen tuen –yksikköön, jonka tehtävänä on tukea asiakkaiden asumista näiden omissa kodeissa tai erillisesti vuokratuissa asuntokohteissa. Tukea tarjotaan Espoossa myös Allianssi-mallilla, jossa palvelua tuotetaan viiden palveluntuottajan yhteistyönä ja työtä kehitetään näiden toimijoiden kesken.

Ohjaajana keskeisiä työtehtäviäsi on

- kartoittaa asiakkaiden yksilöllisen tuen tarve

- ohjata ja tukea asiakasta tavoitteellisesti arjessa ja elämänhallinnassa

- palvelu- ja asumisohjaus, raportointi ja verkostoyhteistyö

- osallistua koko yksikön toimintaan ja kehittää sitä työryhmän jäsenenä.

Tehtävässä edellytetään sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan AMK-koulutusta (kuten sosionomi AMK) tai vastaavaa opistoasteista koulutusta (kuten esim. sosiaaliohjaaja ja sosiaalikasvattaja) sekä vankkaa työkokemusta päihde- ja mielenterveysasiakkaiden kanssa työskentelystä.

Etsimme elämänmyönteistä, ennakkoluulotonta ja joustavaa ammattilaista, jolla on hyvät yhteistyötaidot ja joka pystyy työskentelemään myös  yksin ja itsenäisesti. Osaat kuunnella ja kuulla toista ihmistä. Siedät elämän keskeneräisyyttä etkä turhaudu helposti.  Arvostamme palvelujärjestelmän tuntemista. Ajokortti ja ajokokemus ovat välttämättömiä tehtävän hoitamiseksi. Oman auton käytöstä maksetaan kilometrikorvaukset.

Tarjoamme sinulle monipuolisia ja vastuullisia tehtäviä kehittyvässä toimintaympäristössä, hyviä työkavereita sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi ja vaikuttaa oman työsi sisältöön.  Tehtävässä sovelletaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Palkkaryhmä on G 23, lisäksi erityisosaaminen voidaan huomioida palkkauksessa. Käytössämme ovat lounas-, liikunta-ja kulttuurisetelit. Työ  alkaa 1.7.2017 tai sopimuksen mukaan aiemmin ja päättyy 31.12.2017. Toiminta on kasvavaa, joten on mahdollista, että tehtävä jatkuu määräajan jälkeen.

Tehtävää voit hakea 28.5.2017 mennessä täyttämällä tämän sähköisen hakulomakkeen.

Tehtävässä voit aloittaa 1.7.2017 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa 18. - 26.4.2017 palvelupäällikkö Sanni Joutsenlahti puh. 040 76491055 ja

27.4 - 26.5.2017 palveluohjaajat Sanna Jokinen puh. 040 0121105 ja Sonja Varonen puh. 046 6068105. Sähköposti etunimi.sukunimi@sininauhakoti.fi.

Sininauha Oy on erilaisiin asumisen tarpeisiin keskittynyt tuetun asumisen ammattilainen. Sininauha Oy:n perustehtävä on kodin ja tuen tarjoaminen asunnottomille ja päihde- ja mielenterveysongelmista kärsiville sekä näiden ihmisten oikeuksien puolustaminen. Sininauha Oy:ssä työskentelee noin 80 työntekijää, pääasiassa sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia. Sininauha Oy kuuluu Sininauhasäätiö-konserniin.