Sininauhasäätiö hakee vapaaehtoistyön koordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen

Sininauhasäätiön tehtävänä on ehkäistä syrjäytymistä sekä tarjota palveluiden ulkopuolelle joutuneelle koti ja tuki sekä puolustaa hänen oikeuksiaan ja ihmisarvoaan. Työmme perusta on kristillinen arvopohja. Sininauhasäätiöllä on asumispalveluita sekä alan kehittämis- ja tutkimustoimintaa. Sininauhasäätiö-konserniin kuuluu asumis- ja päihdepalveluita tuottava Sininauha Oy ja konsernissa työskentelee runsaat 100 työntekijää.

Sininauhasäätiö sr hakee

VAPAAEHTOISTYÖN KOORDINAATTORIA

määräaikaiseen 30.4.2018 kestävään työsuhteeseen

Vapaaehtoistyön koordinaattorin tehtävänä luoda rakenteita vapaaehtoistyölle, käynnistää koko Sininauhasäätiön toimintaa tukevaa vapaaehtoistyö sekä rekrytoida ja koordinoida vapaaehtoistyötä, kehittää toimintaa ja osallistua vapaehtoistyötoiminnan arviointiin ja raportointiin.

Odotamme

- idearikkautta, oma-aloitteisuutta ja aktiivista otetta vapaaehtoistyöhön

- hyviä yhteistyötaitoja: yhteistyö asumisyksiköiden ja päiväkeskusten henkilöstön kanssa on kiinteä osa työtä

- ennakkoluulottomuutta ja elämänmyönteisyyttä

- elämän keskeneräisyyden sietämistä.

- soveltuvaa koulutusta

Arvostamme

- työkokemusta vapaaehtoistyön parissa ja koordinointitehtävissä

- kansalaisjärjestötoiminnan tuntemusta.

Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen työn osaavien ja tehtäväänsä sitoutuneiden sininauhalaisten joukossa sekä mahdollisuuden päästä luomaan uutta ja kehittämään myös omaa osaamista.  Tehtävässä sovelletaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Palkkaryhmä on G23, lisäksi erityisosaaminen voidaan huomioida palkkauksessa. Käytössämme ovat lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja työmatkasetelit.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa maahanmuuttajatyön kehittäjä Veera Vilkama, puh. 040 664 6480, ja kehittämiskoordinaattori Petra Laasonen, puh. 040 661 6923. Sähköposti etunimi.sukunimi@sininauha.fi.

Tehtävää voit hakea 24.4.2017 mennessä täyttämällä tämän sähköisen hakulomakkeen.