VOIKUKKIA -ohjaajakoulutus, osa I

Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliiton ja Sininauhaliiton VOIKUKKIA-vertaistukiryhmä on palkittu menetelmä sijoitettujen lasten vanhempien tukemiseen. Ryhmää ohjaa kaksi koulutettua ammattilaista. Yhä useammin mukana on myös vertaisohjaaja, itse ryhmän käynyt ja ryhmänohjaajaksi kouluttautunut vanhempi.

VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän ohjaajakoulutus on tarkoitettu sijoitettujen lasten vanhempien kanssa työskenteleville sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille, jotka voivat olla kunnan, seurakunnan, järjestön tai yksityisen palveluntarjoajan työntekijöitä sekä VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän käyneille sijoitettujen lasten vanhemmille, jotka haluavat olla tukemassa toisia samaa kokeneita ja työskennellä ammattilaisten rinnalla ryhmänohjaajina.

Jyväskylän ohjaajakoulutus

AIKA: 9.-10.5. ja 6.-7.6.2017   klo 9-16:30
PAIKKA: Matarankatu 4, 40100 Jyväskylä, kokoushuone MAT 100
HINTA: 360 € / 390 €
  (edullisempi hinta koskee Kasper ry:n jäseniä)
ILMOITTAUTUMINEN:
Lisätiedot Jyväskylän koulutuksesta sekä linkki ilmoittautumislomakkeeseen täältä >> Jyväskylä koulutuksen ilmoitussivu

Suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen >> www.webropolsurveys.com/S/20B296835DC1D00A.par

Ilmoittautumisaika Jyväskylän koulutukseen päättyy 27.3.2017. Paikka koulutukseen varmistetaan kun olet palauttanut ennakkotehtävän hyväksytysti. Saat tähän ohjeet ja tukimateriaalin (Ohjaajan Opas) heti ilmoittautumisen jälkeen. Koulutukseen mahtuu enintään 20 osallistujaa.

Ajankohta:
09.05.2017 klo 09:00 - 10.05.2017 klo 16:30