VOIKUKKIA -ohjaajakoulutus, osa I (huom. aika muuttunut!)

Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliiton ja Sininauhaliiton VOIKUKKIA-vertaistukiryhmä on palkittu menetelmä sijoitettujen lasten vanhempien tukemiseen. Ryhmää ohjaa kaksi koulutettua ammattilaista. Yhä useammin mukana on myös vertaisohjaaja, itse ryhmän käynyt ja ryhmänohjaajaksi kouluttautunut vanhempi.

VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän ohjaajakoulutus on tarkoitettu sijoitettujen lasten vanhempien kanssa työskenteleville sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille, jotka voivat olla kunnan, seurakunnan, järjestön tai yksityisen palveluntarjoajan työntekijöitä sekä VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän käyneille sijoitettujen lasten vanhemmille, jotka haluavat olla tukemassa toisia samaa kokeneita ja työskennellä ammattilaisten rinnalla ryhmänohjaajina.

Helsingin ohjaajakoulutus

AIKA: 19.-20.9. 2017  ja 24.-25.10.2017, klo 9:00 – 16:30

PAIKKA: varmistuu myöhemmin

HINTA: 360 € / 390 €    (edullisempi hinta koskee Kasper ry:n jäseniä)

ILMOITTAUTUMINEN:
Lisätiedot Helsingin koulutuksesta sekä linkki ilmoittautumislomakkeeseen täältä >> Helsingin koulutuksen ilmoitussivu

Suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen >> www.webropolsurveys.com/S/A0C66D6F419FAB73.par

Ilmoittautumisaika Helsingin koulutukseen päättyy 8.8.2017. Paikka koulutukseen varmistetaan, kun olet palauttanut ennakkotehtävän hyväksytysti. Saat tähän ohjeet ja tukimateriaalin (Ohjaajan Opas) heti ilmoittautumisen jälkeen. Koulutukseen mahtuu enintään 20 osallistujaa.

Ajankohta:
19.09.2017 klo 09:00 - 20.09.2017 klo 16:30