VOIKUKKIA -ohjaajakoulutus, osa II

Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliiton ja Sininauhaliiton VOIKUKKIA-vertaistukiryhmä on palkittu menetelmä sijoitettujen lasten vanhempien tukemiseen. Ryhmää ohjaa kaksi koulutettua ammattilaista. Yhä useammin mukana on myös vertaisohjaaja, itse ryhmän käynyt ja ryhmänohjaajaksi kouluttautunut vanhempi.

VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän ohjaajakoulutus on tarkoitettu sijoitettujen lasten vanhempien kanssa työskenteleville sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille, jotka voivat olla kunnan, seurakunnan, järjestön tai yksityisen palveluntarjoajan työntekijöitä sekä VOIKUKKIA-vertaistukiryhmän käyneille sijoitettujen lasten vanhemmille, jotka haluavat olla tukemassa toisia samaa kokeneita ja työskennellä ammattilaisten rinnalla ryhmänohjaajina.

Kuopion ohjaajakoulutus

AIKA: ti 28.- ke 29.3.2017 ja ti 25.- ke 26.4.2017, klo 9:00 – 16:30

PAIKKA: päivät 1-3 Valtuusto-Virastotalo, Suokatu 42, 70110 Kuopio

päivä 4 Harjulan sairaalan koulutustila, Niuvantie 4, rak 4, C-porras, 70210 Kuopio

HINTA: 360 € / 390 €    (edullisempi hinta koskee Kasper ry:n jäseniä)

ILMOITTAUTUMINEN:
Lisätiedot Kuopion koulutuksesta sekä linkki ilmoittautumislomakkeeseen täältä >> Kuopion koulutuksen ilmoitussivu

Suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen >> www.webropolsurveys.com/S/C51F7431484BB892.par

Ilmoittautumisaika Kuopion koulutukseen päättyy 14.2.2017. Paikka koulutukseen varmistetaan kun olet palauttanut ennakkotehtävän hyväksytysti. Saat tähän ohjeet ja tukimateriaalin (Ohjaajan Opas) heti ilmoittautumisen jälkeen. Koulutukseen mahtuu enintään 20 osallistujaa.

Ajankohta:
25.04.2017 klo 09:00 - 26.04.2017 klo 16:30