Teriskotisäätiö etsii lähihoitajaa asumispalveluihin

Lähihoitajan työtehtäviin kuuluu mm.

- Asukkaan ohjaaminen hänen arkipäivässään

- Perushoitotyö

- Palveluohjaus

- Asukkaiden virkistystoiminta

- Psyykkinen sekä fyysinen kuntoutustyö

- Ryhmätoiminta

- Osallistua koko yksikön toimintaan ja kehittää sitä työryhmän jäsenenä.

Odotamme sinulta

- Innostusta sekä kiinnostusta työskennellä päihde- ja mielenterveysongelmaisten yhteisöllisessä asumispalvelussa

- Joustavuutta ja yhteistyökykyä

- Jämäkkää ja kunnioittavaa suhtautumista asukaskuntaamme

- Mielenkiintoa yhteisö- ja ryhmätoimintaan

- Kiinnostusta ja osallisuutta koko yhteisön toimintaan sekä palveluiden kehittämiseen

- Vastuullisuutta

- Verkostotyötä

Haemme joukkoomme elämänmyönteistä, ennakkoluulotonta ja ammatillista lähihoitajaa. Sinulla on hyvät yhteistyötaidot ja kykenet toimimaan itsenäisesti.  Tarjoamme monipuolista työnkuvaa, hyvät työkaverit ja mahdollisuuden kehittää itseäsi ja työympäristöä. Tehtävässä sovelletaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Palkkaryhmä on G 18. Työ alkaa 1.7.2017 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteen alussa 4kk koeaika.

Lisätietoja avoimesta työpaikasta antaa toiminnanjohtaja Kirsi Honkanen, puh 045 691 0020.

Pyydämme lähettämään työhakemuksen postitse 15.05.2017 klo 16.00 mennessä osoitteeseen

Teriskotisäätiö/Kirsi Honkanen
Tyriseväntie 139
37800 Akaa