Tumma sävyinen puunrunko ja oranssit, syksyiset lehdet, alhaalta kuvattu. Taustalla näkyy taivas.

Toivon lisääminen luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla

Toivon ylläpitäminen on meille kaikille tärkeää. Kuulet kokemusammattilaisen puheenvuoron toivon merkityksestä toipumismatkalla ja siitä mistä sitä voi löytää eri vaiheissa. Tule keskustelemaan toivosta ja sen luomisesta.

Aika: torstai 10.10. 2024 klo 14.00 – 16.00
Paikka: Teams-tapaaminen, verkkotyöpaja
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan 8.10 mennessä ->> tästä linkistä
Kenelle:
Sininauhaliiton jäsenjärjestöt, järjestöjen ja seurakuntien työntekijät, vapaaehtoiset sekä kaikki luovuudesta ja toiminnallisista menetelmistä kiinnostuneet.

• Toivon ylläpitäminen on meille kaikille tärkeää. Erityisen painoarvon se saa silloin, kun olemme vaikeuksien keskellä.
  • Kuulet kokemusammattilaisen puheenvuoron toivon merkityksestä toipumismatkalla ja siitä mistä sitä voi löytää eri vaiheissa.
  • Tule keskustelemaan toivosta ja sen luomisesta.
  • Saat omakohtaisen kokemuksen erilaisista toivon vahvistamiseen liittyvistä luovan toiminnan harjoitteista, joita voit käyttää työssäsi.

Sininauhaliitto järjestää syksyllä 2024 kolmen verkkotyöpajan sarjan:

• Kussakin verkkotyöpajassa perehdytään yhteen toipumiseen liittyvään teemaan ja esitellään vähintään yksi luova tai toiminnallinen menetelmä.
  • Tavoitteena on jakaa hyviä ideoita ja käytäntöjä luovuuteen ja toipumista tukeviin toiminnallisiin menetelmiin liittyen.
  • Mietimme myös miten voisimme yhdessä enemmän hyödyntää luovan toiminnan voimaa työssämme ja miten se voi liittyä toipumiseen

Verkkotyöpajat pidetään joka kuun toisena torstaina kello 14-16
12.9.24 Turvallisuuden tuntee lisääminen luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla
10.10.24 Toivon lisääminen luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla
14.11.24 Elämän merkityksellisyyden vahvistaminen luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla

Voit osallistua kaikkiin tai valita itsellesi sopivat ajankohdat. Seuraa tapahtumakalenteriamme, tarkemmat tiedot työpajoista julkaistaan syksyn aikana.

Lisätietoja:

Heidi Eriksson, hyvinvointi -ja vapaaehtoistyön suunnittelija, heidi.eriksson@sininauha.fi   puh. 050- 3593846

Tuomo Salovuori, hengellisen työn kehittäjä, tuomo.salovuori@sininauha.fi  puh. 040-5818244